Akcje Almy wciąż pod presją. Trwa odliczanie

Akcje Almy od początku 2014 roku potaniały o ponad 90 procent. To plasuje spółkę w pierwszej dziesiątce najgorzej radzących sobie firm na GPW.

Wniosek o sanację i postępowanie restrukturyzacyjne, wypowiedzenie umów kredytowych przez PKO BP, ustanowienie tymczasowego nadzorcy sądowego i… wniosek o upadłość – to tylko te najważniejsze tematy związane ze spółką z ostatnich tygodni.

Akcje Almy są w ścisłym centrum zainteresowania inwestorów i spekulantów giełdowych. W najbliższym czasie z pewnością się to nie zmieni, ponieważ trwa odliczanie czasu do kluczowych decyzji sądu. W nadchodzących tygodniach może rozstrzygnąć się bowiem przyszłość sieci delikatesów.

Jak zacząć grać na giełdzie? Inwestowanie na GPW w pigułce

Jak będą radzić sobie akcje Almy? Czy Alma uniknie upadłości? Jakie są szanse na sanację? Jaką decyzję podejmie sąd? Niestety, obecnie więcej jest pytań niż odpowiedzi. Spekulować oczywiście można zawsze, ale na konkrety wszyscy musimy poczekać.

Postanowiłem zatem podrzucić Wam do przeczytania dwa teksty, które powinny nieco rozjaśnić obecną sytuację Almy. Pierwszy pochodzi z serwisu Money.pl, drugi z Forbes.pl.

Los Almy w rękach sądu. Kluczowa decyzja dla sieci zapadnie za około miesiąc

Kończy się era luksusowych marketów. Alma walczy o przetrwanie

W przypadku drugiego z wymienionych artykułów miałem przyjemność wypowiedzieć się na temat tego, co myślę obecnie o akcjach Almy. W porządku… niech będzie, że się chwalę 😉 Mimo tego, gorąco polecam przeczytanie obu materiałów 🙂

Wszystkie zamieszczone na tej stronie teksty stanowią wyraz moich osobistych opinii oraz poglądów i nie powinny być traktowane jako rekomendacje kupna lub sprzedaży papierów wartościowych. Wszelkiego rodzaju szacunki bazują na ogólnodostępnych informacjach i powinny być traktowane wyłącznie poglądowo.

 

Jedna myśl nt. „Akcje Almy wciąż pod presją. Trwa odliczanie

  1. Ciekawe, że jeszcze 2 lata temu, czytając wywiad z Mazgajem w Forbes, wydawało się, że Alma będzie najszybciej rozwijającą się spółką w swoim segmencie. A tu taka niespodzianka. Dyskonty mają coraz większą przewagę rynkową.

    Jestem ciekaw jak radzi sobie Piotr i Paweł, bo w zasadzie Alma celowała w tego samego konkurenta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

CommentLuv badge